Nekad Alvin Näsman | Ban Överklagan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Näsman

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6561198243527346/

Ditt Hex-ID: 76561198243527346

Vad är din discord tagg? Alviinz#5980

Vem var det som bannade dig? ^1 OLOF

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-15 230624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tryckte u när jag plockade droger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tryckte på u för att skippa själva animationen, detta gjorde att det blev mer effektivt. I förmiddags var det en grabb där uppe som visade mig detta knep och jag tänkte bara att det var mer effektivt. Jag trodde han bara ville hjälpa, men lurade bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt ban, men jag pratade med en där några timmar innan och han visade det knepet och tänkte inte på att det är lite failrp samt väldigt buggigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång tror det var en rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tryckt u, detta pga av att det ser jävligt skevt ut och det är inte realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte trycka u när jag ska plocka, samt att man ska vänta ut hela animationen. Detta är för att det inte ska se orialistist.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka