Accepterad Alvin Näsman | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Näsman

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6561198243527346/

Ditt Hex-ID: 76561198243527346

Vad är din discord tagg? Alviinz#5980

Vem var det som bannade dig? Anbeza

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-13 213934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig pga att jag slog ner en man och rånade honom. Jag åkte därefter på en ban som varar i 6 dagar pga av lall,rdm och sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att en man kom fram och började munhugga och skapa lite tjafs. Jag dum som jag är bara lappar ner han och ställer mig och stampar tills han dör och sedan rånar jag honom. Det resuterade med rdm vilket jag helt är enig med, detta beteende hör inte till på denna server och jag ångrar det helt och hållet. Jag bröt också lagen sunt förnuft, hade jag följt det så hade jag tänkt efter om jag verkligen skulle göra det i verkligheten. Vilket jag i själva verket inte hade gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var självklar, jag bröt mot rdm och sunt förnuft vilket soklart inte är accepterbart. Mitt rollspel var väldigt orealistiskt och jag skäms. Hade detta hänt IRL så hade jag inte vågat göra ett skit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle använt mig av regeln sunt förnuft, i detta fall skulle aldrig denna situationen skapas eftersom jag hade tänkt efter och redan beslutat att inte utföra illdådet. Jag hade också kunna gå fram och prata med honom istället för att bara lappa till honom, detta hade gjort att scenariot hade blivit mer realistiskt samt mer socialt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att använda mig av sunt förnuft regeln i mitt rpande, detta göra att det blir roligare på servern och mycket mer realistiskt. Jag har också lärt mig att lall och annat larv inte lönar sig och det bara skapar massa problem och tråkiga situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Eftersom att du inte tidigare har några bans kommer jag att unbanna dig då jag hellre ser att du kommer långt på servern och att du läser igenom reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka