Nekad Alvin. | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin.

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alvin276.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Dick Wagner växte upp långt upp i norrland med sin familj och fiskade mycket och åkte cross. hans uppväxt med sin bror Frank Wagner var aldrig lika kul de bråkade hela tiden och retade varandra. efter 12år uppe i norrland så flyttade vi till stockholm och gick i skola där och pappa, mamma jobba varje dag. dick wagner har en bror och 1 katt som heter tayson. efter några år ville inte mamma - Pernilla Wagner inte bo i stockholm för det var för mycket trafik och för mycket folk så vi ville flytta till en lugnt sälle och bo där resten av sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? SocialRP Och roliga och långa scenarion där båda sidorna av personerna har roligt att Rpa. och jag kan hålla en hög och bra rp nivå. där jag utvecklar mycket med min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta scenariot spela ut sig tills motparten vinner eller jag. man ska heller inte bli sur för att man förlorar ett scenario man ska vara stolt för de man har gjort och va glad och gå vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Aa exempel rdm, vdm är att man kör över nån med bil och använder det som ett vapen för att döda nån, och rdm är att man skjuter nån eller slår nån tills den dör, och suntförnuft är logisktänkade, att man ska tänka sig för vad man gör liksom att man ej går till nån och säger fuck you eller slår den personen utan nån anledning, man ska liksom tänka som de var på riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet inom RP. har kört många servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka