Nekad alvin lundgren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvin lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? .f1exy.

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Markus, han har haft en svår uppväxt då hans föräldrar lämnade honom vid 10 års åldern. han har fått klara sig själv och det gjorde det svårt honom att köpa mat så han kunde äta, han fick inte tillräckligt med pengar för att kunna överleva så han började stjäla från butiker då och då, detta blev till en vana och han började stjäla mer och mer detta ble tillslut till alvarligare saker. han började hänga med fel personer och kom in i kriminaliteten, genom detta fick han massa problem och för att lösa dom problemen gick han med i ett gäng så han kunde få hjälp. än idag är han kvar i kriminaliteten men han försöker skaffa sig ett jobb och ta sig ut ur denna livsstil, han vill jobba med bilar eftersom han älskat bilar sen han va ung

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till mycket hög rp nivå som sagt jag har rpat i nästan 1 år snart jag börja med 100k or die sen då jag hitta unive via kompisar sen då börja jag kolla in servern och börja spela lite på den sen typ efter 2 veckor valde jag att bli medlem på unive då jag kommer vara snäll mot massa och sånt men a jag kommer bidra med hög rpp iallfall och jag kommer vilja höja min egen rp nivå samt unives rp nivå med andra rpare också så jag kan bli bättre på att rpa själv de är vad jag kommer bidra med och rolig rp kommer jag bidra med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att jag tex kidnappar någon och under den kidnappningen ska han tycka att det är bra rp att han då tex ska kunna prata ut läget tjalla ner någon boss eller så vidare istället för att jag ska kidnappa han kalla han busunge och döda honom

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är att man använder sitt fordon som vapen. rdm när man dödar någon utan bakomliggande scenario. copbait du tex kör förbi polisen i 200 bara för att få snutjag. fearrp är att du ska rpa som att det vorre påriktigt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 17/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka