Accepterad alvin lundgren | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alvin lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? 1oliver1

Vad är ditt Hex:ID 11000015ec40ff1

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-fredag 14:00 till 23:00 lite pauser imellan för att äta med mera.
på helger 10:00 till 01-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången ja va medlem va 2021 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte hur man gör men har blivit bannad 9 ggr kan visa bild i intervju

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till att man inte lallar eller gör regelbrott. om någon t.ex går runt på torget och slår folk så ska du antingen gö en /svban eller /kick beroende på situationen. som servervakt ska du inte heller åka runt i din bil och leta efter problem utan du ska låta det komma till dig. om någon kidnappar dig typ så ska du inte skriva t.ex om du inte släpper mig får du bann utan då är det du som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa unive och spelarna få en bättre upplevelse på servern eftersom jag har blivit utsatt för regelbrott och jag vet hur tråkigt det är. så jag vill skapa en bättre miljö för spelarna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ om nån av mina kompisar gör ett regelbrott så skiter jag i det bara för det är min kompis (korupption)
att jag använder mig av mina perms i mitt rp. typ om nån e kaxig så kickar jag han bara för jag blev sur (abuse)

Tillbaka