Nekad Alvin | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268385738

Ditt Hex-ID: 1100001125d89ca

Vad är din discord tagg? ! Alvin #4325

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? Klacksko ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla som fick en klacksko i huvudet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen som banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det som har hänt är att jag har skilda föräldrar så jag flyttar runt min dator och då verkar det som jag har fått en klacksko ban då jag byter ip varannan vecka. Vet att detta har hänt flera stycken och nu verkar det ha hänt mig. Vet att det bara är filip som kan ta bort en klacksko ban så vet inte om denna banöverklagan kan hjälpa mig. Detta har även hänt min kompis då han också har skilda föräldrar och då fick han klacksko ban för att han bytte ip. Så jag hoppas att detta kan lösas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången åkte jag på torget och gjorde en 360 med bilen och blev bannad för orealistisk körning.

Andra gången så dsynka jag in i en grabb och blev bannad för Vdm vilket var en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då detta var en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket efter den 1 första bannen eftersom att jag gjorde fel och förstår i efterhand att jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka