Alvin Andersom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Alvin Andersom ,från Sverige. För 12 år sen, när jag var tio år då gick min pappa bort. Min ensam stående mamma kämpade för mig, efter Min karaktär är Alvin Andersom ,från Sverige. För 12 år sen, när jag var tio år då gick min pappa bort. Min ensam stående mamma kämpade för mig, eftersom jag var hennes enda barn (enda familj kvar i livet). mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra, så att mamma kunde hitta jobb. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, för att mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades aldrig vara tillräckligt för allt det här. Mamma gick bort... jag är ensam i livet...
efter en lång utflykt runt om i Sverige, äntligen är jag hemma; jag kom till Unive. jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner. jag har dröm, jag vill om jag var hennes enda barn (enda familj kvar i livet). mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra, så att mamma kunde hitta jobb. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, för att mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades aldrig vara tillräckligt för allt det här. Mamma gick bort... jag är ensam i livet...
efter en lång utflykt runt om i Sverige, äntligen är jag hemma; jag kom till Unive. jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner. jag har dröm, jag vill
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill följa regler och göra mitt bästa, för att få alla kunder att trivas och vara säkra. I Unive vill jag bidra till en säker, ett bra samhälle för mig och för alla andra där alla kan trivas i och som jag nämnde innan så vill jag öka allas RP.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ man förlorar ett scenario spelar det ingen roll och man kan spela vidare och ha det roligt
Hur hittade du Unive? jag såg många stremers på Twitch spela det, när jag testade ut det då var det den bästa ställen för min karaktär.
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Alvin Andersom ,från Sverige. För 12 år sen, när jag var tio år då gick min pappa bort. Min ensam stående mamma kämpade för mig, efter Min karaktär är Alvin Andersom ,från Sverige. För 12 år sen, när jag var tio år då gick min pappa bort. Min ensam stående mamma kämpade för mig, eftersom jag var hennes enda barn (enda familj kvar i livet). mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra, så att mamma kunde hitta jobb. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, för att mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades aldrig vara tillräckligt för allt det här. Mamma gick bort... jag är ensam i livet...
efter en lång utflykt runt om i Sverige, äntligen är jag hemma; jag kom till Unive. jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner. jag har dröm, jag vill om jag var hennes enda barn (enda familj kvar i livet). mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra, så att mamma kunde hitta jobb. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, för att mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades aldrig vara tillräckligt för allt det här. Mamma gick bort... jag är ensam i livet...
efter en lång utflykt runt om i Sverige, äntligen är jag hemma; jag kom till Unive. jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner. jag har dröm, jag vill
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill följa regler och göra mitt bästa, för att få alla kunder att trivas och vara säkra. I Unive vill jag bidra till en säker, ett bra samhälle för mig och för alla andra där alla kan trivas i och som jag nämnde innan så vill jag öka allas RP.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ man förlorar ett scenario spelar det ingen roll och man kan spela vidare och ha det roligt
Hur hittade du Unive? jag såg många stremers på Twitch spela det, när jag testade ut det då var det den bästa ställen för min karaktär.