Alvin Andersom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147936278/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi kakan är född 1990 har haft en jobbig uppväxt min pappa va kriminell när jag va 10år gammal fick jag reda på det och när mamma fick reda på det så gjorde hon slut med pappa han blev en knarkare och bodde ute på torget i Stockholm men sen gick det 2år till och då såg jag han och då hade han en ny tjej och ett barn och det visste ej jag så jag ville prata med han för jag sakna han jätte mycket i mitt liv så han frågade när jag kom fram vem jag va och då sa jag att jag va ditt barn och då gick det 1 vecka tills han ringde till mig och fråga om han kunde bjuda på en lunch till mig och då sa jag gärna men när jag kom kockan 19:00 till restaurangen så såg jag inte han och då försökte jag ringa till han men han svarade aldrig mig den gången så jag gick efter en halv timme men så såg jag 3 personer hoppa ut ur en bil och skött skott mott en person. Men jag sprang och gömde mig och va jätte rädd och försökte ringa till mamma men hon svarade inte så jag försökte springa hem till huset vi bodde i. Men då så såg jag hon gråta i mobilen och jag videt ej va jag skulle göra men sen när hon ej prata i mobilen längre så kom hon och hon ville prata med mig då sa hon att pappa hade gått bort 19:30 idag. Men så åkte vi in till sjukhuset och så såg jag han och jag börja gråta jätte mycket jag gick och tog ett glas vatten för att försöka lungan ner mig men sen efter 20 minuter så skulle vi köra hem och när vi satt i bilen så sa mamma att han hade bill skjuten av 3 personer som hoppade ut ur en skåpbil och då fattade jag att det va dem ja g såg efter jag hade gått hem från resterande . Jag valde mig att ta reda på vilka det va som gjorde så mott min pappa och så gick det utliggare 3års tid men då valde jag mig för att försöka hitta dem människorna som döda min pappa och då såg jag vilka det va han en hete Peter och han kände min pappa från högstadiet och då valde jag mig för att köpa en glock-19 från en kille jag så jag åkte och skött han som planerad mordet på min pappa. Jag bestämde mig för att gå i han fotspår och bil kriminell så jag sökte gäng men hitta inget så jag börja göra droger och blev tagen av polisen en gång för innehav av narkotika. Men sen valde jag mig för att flyta till Unive och nu är vi i nutid.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn. för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn. för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp scenarion som är roligt för alla parter samt skapa fler ingame kontakter för att höja den sociala rpn Jag kommer även bidra med goda och utvecklade scenarion tillsammans med massa sköna vänner
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så bra scenario för att båda parterna ska trivas och gör ett roligt scenario istället för att man bara vill ha makt och pengar till ett exempel som att ha dålig rp nivå bara för att tjäna på scenariot ist för att göra scenariot längre och roligare för båda parterna.
Hur hittade du Unive? jag såg många stremers på Twitch spela det, när jag testade ut det då var det den bästa ställen för min karaktär.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi kakan är född 1990 har haft en jobbig uppväxt min pappa va kriminell när jag va 10år gammal fick jag reda på det och när mamma fick reda på det så gjorde hon slut med pappa han blev en knarkare och bodde ute på torget i Stockholm men sen gick det 2år till och då såg jag han och då hade han en ny tjej och ett barn och det visste ej jag så jag ville prata med han för jag sakna han jätte mycket i mitt liv så han frågade när jag kom fram vem jag va och då sa jag att jag va ditt barn och då gick det 1 vecka tills han ringde till mig och fråga om han kunde bjuda på en lunch till mig och då sa jag gärna men när jag kom kockan 19:00 till restaurangen så såg jag inte han och då försökte jag ringa till han men han svarade aldrig mig den gången så jag gick efter en halv timme men så såg jag 3 personer hoppa ut ur en bil och skött skott mott en person. Men jag sprang och gömde mig och va jätte rädd och försökte ringa till mamma men hon svarade inte så jag försökte springa hem till huset vi bodde i. Men då så såg jag hon gråta i mobilen och jag videt ej va jag skulle göra men sen när hon ej prata i mobilen längre så kom hon och hon ville prata med mig då sa hon att pappa hade gått bort 19:30 idag. Men så åkte vi in till sjukhuset och så såg jag han och jag börja gråta jätte mycket jag gick och tog ett glas vatten för att försöka lungan ner mig men sen efter 20 minuter så skulle vi köra hem och när vi satt i bilen så sa mamma att han hade bill skjuten av 3 personer som hoppade ut ur en skåpbil och då fattade jag att det va dem ja g såg efter jag hade gått hem från resterande . Jag valde mig att ta reda på vilka det va som gjorde så mott min pappa och så gick det utliggare 3års tid men då valde jag mig för att försöka hitta dem människorna som döda min pappa och då såg jag vilka det va han en hete Peter och han kände min pappa från högstadiet och då valde jag mig för att köpa en glock-19 från en kille jag så jag åkte och skött han som planerad mordet på min pappa. Jag bestämde mig för att gå i han fotspår och bil kriminell så jag sökte gäng men hitta inget så jag börja göra droger och blev tagen av polisen en gång för innehav av narkotika. Men sen valde jag mig för att flyta till Unive och nu är vi i nutid.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn. för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn. för att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp. Har även haft krim på unive och varit med ett gäng ett bra tag så kan mycket inomn den kriminella rpn.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp scenarion som är roligt för alla parter samt skapa fler ingame kontakter för att höja den sociala rpn Jag kommer även bidra med goda och utvecklade scenarion tillsammans med massa sköna vänner
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så bra scenario för att båda parterna ska trivas och gör ett roligt scenario istället för att man bara vill ha makt och pengar till ett exempel som att ha dålig rp nivå bara för att tjäna på scenariot ist för att göra scenariot längre och roligare för båda parterna.
Hur hittade du Unive? jag såg många stremers på Twitch spela det, när jag testade ut det då var det den bästa ställen för min karaktär.