Alvin Andersom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147936278/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Pedro Lamoon är namnet på min karaktär. Han är 182cm lång och föddes år 1997/05/19 i en liten by som heter Adak. Pedro hade ett lite speciellt ansikte då hans kinder var väldigt stora. Vilket ledde till att han kanske blev “den konstiga killen”. Pedro hade även en väldigt svår uppväxt då hans familj inte hade så mycket pengar som de flesta familjer har. Pedros föräldrar var väldigt beroende utav alkohol vilket Pedro inte var så nöjd över, han skämdes ganska mycket och kom ofta på många olika lögner om han föräldrar. De mesta av pengarna de hade samlat ihop gick till alkohol, vilket är ganska bra eftersom att om de hade mer så kanske de hade druckit mer. Beroendet av alkohol ledde ofta till att de blev aggressiva och slog honom med olika redskap som t ex ett bälte. Det ledde till att Pedro han ganska många ärr och blåmärken, han började även må dåligt över detta. Pedro beslutade sig att samla ihop pengar till sig själv genom att jobba lite han själv. Han började med att leverera tidningar till folk tidigt på morgonen, sedan så började han sjunga lite ute på torget för att få ihop lite. När han hade samlat ihop så mycket som han behövde så smög han ut genom fönstret på huset och sprang iväg från sina föräldrar. Han tog en buss och bestämde sig att åka så långt från sina föräldrar som bara gick. Han hade även bestämt sig att åka runt i olika städer tills han hittat den rätta. Nu har Pedro växt upp och precis fyllt 25. Han måste flytta igen och har hittat en stad som heter ortenwave. Han vill gärna komma in i den staden och börja starta upp ett nytt liv där. Det enda som fattas är ett medborgarskap sedan kan han påbörja sitt nya liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna ansöka till jobb och kunna känna mig som sagt en del av samhället och bidra med mina scenarios och mogenhet till servern.de är en bra roleplay server har hört mycket bra om den plus några av mina kompisar spelar på unive å dom säger bara bra om denna server
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp scenarion som är roligt för alla parter samt skapa fler ingame kontakter för att höja den sociala rpn Jag kommer även bidra med goda och utvecklade scenarion tillsammans med massa sköna vänner
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så bra scenario för att båda parterna ska trivas och gör ett roligt scenario istället för att man bara vill ha makt och pengar till ett exempel som att ha dålig rp nivå bara för att tjäna på scenariot ist för att göra scenariot längre och roligare för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat på servern länge men blev perma banad men är tillbaka.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad är ditt discord namn? Alvin_2#8343
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Pedro Lamoon är namnet på min karaktär. Han är 182cm lång och föddes år 1997/05/19 i en liten by som heter Adak. Pedro hade ett lite speciellt ansikte då hans kinder var väldigt stora. Vilket ledde till att han kanske blev “den konstiga killen”. Pedro hade även en väldigt svår uppväxt då hans familj inte hade så mycket pengar som de flesta familjer har. Pedros föräldrar var väldigt beroende utav alkohol vilket Pedro inte var så nöjd över, han skämdes ganska mycket och kom ofta på många olika lögner om han föräldrar. De mesta av pengarna de hade samlat ihop gick till alkohol, vilket är ganska bra eftersom att om de hade mer så kanske de hade druckit mer. Beroendet av alkohol ledde ofta till att de blev aggressiva och slog honom med olika redskap som t ex ett bälte. Det ledde till att Pedro han ganska många ärr och blåmärken, han började även må dåligt över detta. Pedro beslutade sig att samla ihop pengar till sig själv genom att jobba lite han själv. Han började med att leverera tidningar till folk tidigt på morgonen, sedan så började han sjunga lite ute på torget för att få ihop lite. När han hade samlat ihop så mycket som han behövde så smög han ut genom fönstret på huset och sprang iväg från sina föräldrar. Han tog en buss och bestämde sig att åka så långt från sina föräldrar som bara gick. Han hade även bestämt sig att åka runt i olika städer tills han hittat den rätta. Nu har Pedro växt upp och precis fyllt 25. Han måste flytta igen och har hittat en stad som heter ortenwave. Han vill gärna komma in i den staden och börja starta upp ett nytt liv där. Det enda som fattas är ett medborgarskap sedan kan han påbörja sitt nya liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna ansöka till jobb och kunna känna mig som sagt en del av samhället och bidra med mina scenarios och mogenhet till servern.de är en bra roleplay server har hört mycket bra om den plus några av mina kompisar spelar på unive å dom säger bara bra om denna server
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp scenarion som är roligt för alla parter samt skapa fler ingame kontakter för att höja den sociala rpn Jag kommer även bidra med goda och utvecklade scenarion tillsammans med massa sköna vänner
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så bra scenario för att båda parterna ska trivas och gör ett roligt scenario istället för att man bara vill ha makt och pengar till ett exempel som att ha dålig rp nivå bara för att tjäna på scenariot ist för att göra scenariot längre och roligare för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat på servern länge men blev perma banad men är tillbaka.