Nekad Alvin Andersom | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Andersom

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199147936278/

Ditt Hex-ID: ånga:110000146ca6a16

Vad är din discord tagg? Alvin_2 #8343

Vem var det som bannade dig? lallish men han är inte staff

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: API-ANTICHEAT You have been banned by the anticheat system! Nick: t Banid: 37174 Server Discord: discord.gg/unive API Discord: discord.gg/pEW7vER This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte har inte gjort det jag var på toa när min kompis körde istället för mig och han sa att han bara hade kört på motor vägen och jag hade klipp på det men jag tog bort den för jag rännsade allt från medal.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte har inte gjort det jag var på toa när min kompis körde istället för mig och han sa att han bara hade kört på motor vägen och jag hade klipp på det men jag tog bort den för jag rännsade allt från medal.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var felaktig ban vill vara tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft en tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte att inte låta min kompis spela spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag vill verkligen vara tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja då

du kan omöjligt vara bannad för detta, anslut igen och ta en riktig bild på det som står.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka