Alvin Andersom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin alm
Vad heter du på discord? Alvin_2#8343
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. jag varknar äter frukost startar datorn sätter mig och tar lite supports jag går in i servern och specar och rpar och gör lite staff arbeten sen jag äter mat sen rpar jag och jag hjälpa alla andra medlemar så det är min dagliga aktivitet.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år-2år har jag spelat på denna server.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 bans tidigare
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att man ska hålla koll på servern och att man ska hålla alla modare och alla som förstör för alla som vill rpa borta från servern och hålla koll så inga lallare kommer in eller modare.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern med alla personer som behöver hjälp och för jag vill ta bort alla lallare som föstör för dom som vill rp och rollspela.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ att man revar sig själv i ett scenario eller att man noclipar sig iväg i ett scenario och sen om jag blir taggen av polisen så sägar men typ jag måste ta en report men man gör inte det och noclipar iväg.
Vad heter du på discord? Alvin_2#8343
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. jag varknar äter frukost startar datorn sätter mig och tar lite supports jag går in i servern och specar och rpar och gör lite staff arbeten sen jag äter mat sen rpar jag och jag hjälpa alla andra medlemar så det är min dagliga aktivitet.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år-2år har jag spelat på denna server.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 bans tidigare
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att man ska hålla koll på servern och att man ska hålla alla modare och alla som förstör för alla som vill rpa borta från servern och hålla koll så inga lallare kommer in eller modare.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern med alla personer som behöver hjälp och för jag vill ta bort alla lallare som föstör för dom som vill rp och rollspela.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ att man revar sig själv i ett scenario eller att man noclipar sig iväg i ett scenario och sen om jag blir taggen av polisen så sägar men typ jag måste ta en report men man gör inte det och noclipar iväg.
