Nekad AlvEX | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlvEX

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087660460/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? AlvEX#9942

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mackan han har bott i staden i cirka 4 år under hans tid har han upplevt mycket han på sina senare dagar har han insett vad han vill göra med sitt liv. Han har under hela sitt liv velat bli polis och har bestämt sig att använda sig av dem arbetslivserfarenheter han har och ansöka till en tjänst inom polismyndigheten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hög Rp nivå och vet vad jag skall göra vid olika tillfällen och vet hur man skall bete sig inom rp jag har god koll på alla regler. Jag anser att jag vet vilken Rp som jag vill möta och på så sätt kan jag veta vilken RP jag vill ge till andra man kan säga att jag är bra på att behandla andra som jag vill bli behandlad själv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är öppen för alla och tar emot alla och ger dem en chans att lära sig rp vissa servrar säger att du måste kunna rpa innan du har befogenheten att spela men det gör att dem som börjar spela som inte har 100% kontroll på allt vart ska dem ta vägen och lära sig Rpa under gränser.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade på server och på så sätt hittade jag också server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att möta god Rp sådan rp som jag vill ha och är villig att ge och det tror jag jag kan möta på denna server

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att möta god Rp sådan rp som jag vill ha och är villig att ge och det tror jag jag kan möta på denna server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag ej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är jag med på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka