Nekad Alvelito | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvelito

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Alvelito#5056

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pungkula (ig) Abdi pungkula föddes på karolinska sjukhuset! Abdi har alltid vart en smart social unge, Till dagen där sina föredrar gjorde slut. Abdi pungkula hade toppbetyg i klassen och har alltid uppfört sig, Abdis Föreldrar skildes Och han grin och grin! Hans flickvän Alva gjorde nyligen slut med abdi! Abdi försökte konsentrera sig i skolan efter allt hade händ! Men det går bara sämre för abdi. Abdi Pungkula laddar ner nån darkchat app på sin samsung, Han ha börjat chatta med kriminella och abdi luras in i massa droger och guns! Abdi kände sig mer hemma i det kriminella! Abdi gåt över till den mörka sidan och skjuter och kidnappar redan i 16 år åldern Abdi hamna i fängelse efter ett terrordåd i dragonskolan i umeå Han får sitta 10 år! Abide ve helt förstrerad! Abdi kommer ut fängelset och forsätter kriga. Hans farsa Dwanye Tänker alltid på han när polisen knackar på! Hans mamma Elis tog självmord Redan i 38-års oldern Abdi forsätter leva sitt liv och flyttar hemifrån!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med många långa, utdragna scenarion med en hög rp nivå som även blir roligt för båda partners, och om jag lyckas kommer jag försöka lägga ner tid för att kunna förbättra min rp på både många små detaljer som i slutändan gör skillnad men även kommer försöka lägga ner tid och försöka hjälpa alla andra så dom också kan få en god och bra rp Jag vill att alla på servern ska ha en social rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska göra det lika roligt för båda parterna som rollspelare. Det kan vara ett butiks rån och när man ska sticka där ifrån så har man satt ut personer som ska pita polisen så de,m inte kan hänga efter en, man kan bara låta dem jaga en

Hur hittade du Unive? Jag hittade till unive för att jag har spelat på den innan samt hat jag tittat på streamers

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka