Accepterad Alve242 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alve242

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Sobis

Vad är ditt discord namn? Alve#6821

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Chakir Al-Gurab

Chakir är adopterad från Kenya till Somalia och sedan Sverige, han har haft en riktigt snurrig uppväxt, först bodde han med sin mamma och pappa tills han blev 3 år, Chakir minns bara att hans första pappa hette något med Lahidsarohbldiki men inte riktigt vad han hette och inget mer av sin tidiga uppväxt. Familjen var fattig och hade inte råd att föda upp Chakir så dom la honom i en korg och skickade iväg han i Tanafloden som ligger i Kenya. Han föt och flöt tills han var framme i Somalia där han blev hittad av sin före detta plastmamma "Hadil-Kalil" och Chakir levde med henne och 16 andra av hennes Somaliska barn. Pappan lämnade då han ville utforska världen efter jobb och i hopp om att bli rik och skaffa en snyggare fru än Hadil-Kalil, men det sa han aldrig till henne.

Chakir levde med hans Somaliska mamma tills han fyllde 17, då skickade hon ut Chakir till omvärlden på en bananbåt över atlanten. Han kom lyckligtvis till Sverige. Fattig, kall och förvirrad flöt han i land i Göteborg vid en kaj. Där blev han hittad klockan 02.43 av en man som var påväg hem från en fest. Mannen har tagit hand om Chakir sedan dess och dem lever sitt bästa liv. Chakir är så tacksam för detta så att han tatuerade in 02.43 under sitt högra öga så han alltid påminns om hur lyckligt lottad han faktiskt är.

Chakir lever idag själv och mannen som han kallade pappa är idag död, han ramlade ner för den tre stegiga yttertrappan till deras radhus dörr. Chakir ber varje dag och lever ett normalt Muslimskt liv i Sverige. Han har stora planer i framtiden och är sugen på att skaffa jobb, Chakir har erfarenheter inom jordbruk, plantage och även lite inom byggbranchen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mogen och absolut inte "lallig" rp. Jag är en trevlig person som vill träffa nya vänner inom rp, vilket kommer göra mig intressant att talas vid med och jag hoppas och tror att jag kommer bli omtyckt av de flesta som också rpar. Min karaktär kommer vara speciell och även den mogen, trevlig och framtriktad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna ett scenario, eller att göra det bra för sig själv utan att faktiskt försöka göra ett spännande scenario för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på Unive för några år sedan som kriminell, ickekriminell och staff, jag längtar ofta tillbaks och det är varför jag skriver denna ansökan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka