Nekad alve1171 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alve1171

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199630363889/

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? alve1171

Vem var det som bannade dig? raabanb

Bild på banmeddelande: image_2025-06-21_232026585.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag uttryckte mig på ett sätt som kan uppfattas rasistiskt beroende vilket perspektiv man ser det ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i ett butiksrån, där jag och min kompanjion stod och väntade på att polismyndigheten skulle närvara och komma till platsen. under tiden visste inte min kompis att de ändrat rån systemet så han fick endast 6 guldtackor, vilket inte är värt något inprincip. Jag, som har grov ADHD samt väldigt kort stubin var redan arg eftersom gisslorna lallade och då sa jag ''Men åh din flintskalliga invandrar babbe vafan ska vi med 6 guldtackor till'' eller något liknande. Detta var ju då inte riktat till en spelare utan en NPC som stod i kassan. Raabanb som då närvarade under hela sagda situation var där eftersom min kompis kontaktade honom om systemet för rån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte vilja påstå att det är en ''felaktig ban'' men jag tycker det v ar ett extremt hårt straff för sån liten handling. Det hade ju varit skillnad ifall jag uttryckt mig såhär mot en spelare eller uttryckt mig på ett värre sätt än vad jag gjort. Jag tycker även det var dåligt att 1. Banna mig mitt i flykten, 2. Inte kommunicera med mig what so ever innan bannen och 3. att det var en P-Ban. Jag tycker ett mer rättvist straff att antingen varit en varning, eller avstänging i rättvis period. Jag tycker även inte att min krimroll jag betalat för skulle bli dragen utan en krim varning på den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag har blivit bannad vad jag kan minnas, utan bara en avstängting för lall, vilket var när jag spelade för första gången och inte insåg hur seriös den här miljön är med sin RP. Den andra bannen var en felaktig perma ban som sedan löste sig utan överklagning eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte uttryckt mig så och det var ju ännu dummare eftersom det var en NPC, så jag vinner ju bokstavligen noll på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att hålla sina grövre tankar i huvudet samt hålla sig respektfull mot alla INKLUSIVE npc's.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka