Nekad Alve | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alve

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127378151/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Alve#4291

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär älskar att vara utomhus, sporta speciellt köra innebandy och fotboll! Min karaktär är även 15 år gammal och blir lätt arg då han har adhd. Han har en mamma, pappa, hund och syster som han trivs väldigt bra med! Han har alltid drömt om att bli polis och stoppa kriminaliteten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna få möjligheter till nya jobb och alla discord servrar, men också för att jag har kört multipvp ett tag och känner mig riktigt redo att börja köra "på riktigt". Jag tcker att det är väldigt roligt att spela rp med alla dessa människor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få tillgång till de möjligheter whitelistade spelare får och att börja spela mer seriöst med högre krav! Men också för att få tillgång till alla jobb som whitelistade spelare har.

Hur hittade du Multistaden? Kollade på youtube och tyckte att servern såg riktigt bra ut! Men jag har alltid vetat att den har funnits.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara repektful och att inte bryta några regler, vara trevlig och ha kul! Men också att visa för de nya som inte har 100% koll på koll på roll spel hur man spelar det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag bara på Multistaden men innan spelade jag en hel del på Engelsk talande servrar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka