Accepterad Alve Sobis | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alve Sobis2

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127378151

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Sobis

Vad är ditt discord namn? Alve#4291

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. När Alve var liten hade han det tufft i hemmet, han hade föräldrar som skilde sig när Alve var ungefär 6 år. I tidig ålder började Alve med att testa droger, vilket sedan ledde till allt mer och mer droger och kriminallitet. Alve har alltid varit trevlig och har aldrig velat använda våld. När han fyllde 18 så ville han ändra sig och bli en förebild för allt och alla. Alve drömmer nu om att jobba inom vården som till exempel Ambulans förare eller sjukvårdare. Han tappade kontakten med båda sina föräldrar för ett par år sedan, nu försöker Alve hitta tillbaka till sin familj och be om ursäkt för sina misstag och försöka få en ny chanse. Han har mycket respekt för poliser och allt annat folk som jobbar med att stoppa brottsligheten i samhället. Alve har alltid varit intresserad i bilar och att pilla med bilgrejer.

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat på Unive ett tag, och älskar allt inne på servern, är en väldigt social människa så älskar att snacka och ha det kul med vänner och andra individer som också spelar på Unive. Man märker att det finns VÄLDIGT många fördelar med att bli WL då man kan tjäna så mycket mer lön men också sp ger det dig möjligheter som man inte har när man inte är WL, reglerna är inga problem för mig, inte Discord reglerna eller rp reglerna. Jag ser detta som en möjlighet att bli ännu bättre på att "rpa". JAg tänker också att destu mer WL spelare det finns, destu bättre blir servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Först av allt var det nog för att få ett jobb där man tjänar mer pengar, vilket leder till bättre/snyggare bilar och helt enkelt ha mer kul. Men också att få känna på den mer seriösa delen av rp. Mina vänner som jag kör med på Unive är Whitelistade, det hade även varit kul om jag kunde få jobba med dom.

Hur hittade du Unive? Jag har länge kollat på Svenska FiveM roleplay streams eller videos, Unive är den servern flest folk spelar på, det var nog så jag hittade Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt på rp (att utveckla mitt "rp-ande". Men också att bli en förebild för alla de nya som inte har så bra koll på hur man kör rp, genom att hjälpa dom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag har aldrig och kommer inte spela på någon annan server än Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka