Inaktuell Alve Sobis | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alve Sobis

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Sobis

Vad heter du på discord? Alve242#6821

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 16.00 till 22.00
Tisdag 15:00 till 00.00
Onsdag 14:50 till 23:30
Torsdag 16.00 till 00.00
Fredag 15:50 till 03:00
Lördag 10:30 till 03.00
Söndag 10:30 till 01.30

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli Trainee då jag vill kunna hjälpa servern att bli bättre en vad den redan är. Jag känner även att jag vill få lite nya utmaningar här på servern och inte bara RPa vanligt utan också kunna bidra med någonting mer här. Jag vill också kunna ta chansen att lära folk på servern som inte kan reglerna genom att banna folk som inte följer dom. Jag kommer vara väldigt aktiv som Trainee och vara mycket ingame och specca men samtidigt som jag kommer att hålla koll i discorden och ta ärenden. Jag tycker det är väldigt kul att hålla koll på andras RP och se till att den sköts bra och att det inte är något lall eller andra regelbrott som kan förekomma. Som en del utav staff-teamet hade jag varit väldigt aktiv och gort mitt jobb, samt vara trevlig och bemöta alla med glädje. Jag skulle alltid gå efter reglerna när det gäller någonting om bans så att jag inte gör saker jag inte har tillåtelse till att göra. Känner också att jag har detta driv och engagemang som kommer låta mig sitta uppe och göra servern till en ännu bättre plats. Jag bemöter alltid folk med glädje och låter de tala när man är i ett ärende och inte tjata emot till exempel.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Att kunna banna folk som inte sköter reglerna på servern och att kunna ge dom en chans att lära sig reglerna. Men jag kommer oftast lägga en /kick om jag anser att de inte behövs en ban. Kommer ta så många /reports som jag bara kan och hålla mig vid ställen där mest lall förekommer. Som sagt kommer jag vara aktiv ingame och i discorden för att hjälpa folk. Det skulle nog vara lättare för alla andra staffs då jag kommer vara aktiv och hålla koll på servern både i discorden, forumet och ingame. Jag tar alla ärenden seriöst och kommer att försöka hjälpa de så bra jag kan. Den första tiden som Trainee skulle jag vara mycket inne i speccandet och titta runt vad som händer i staden, och se till att reglerna sköts till 100%. Jag vill kunna bidra med så bra RP som möjligt på servern och att alla ska ha så roligt som dom bara kan och för att det ska kunna uppnås krävs också seriös RP. Det är mitt mål som Trainee att kunna göra servern så bra och rolig för alla spelare.

Hur länge har du spelat på Unive? I mer än ett år, kommer inte riktigt ihåg men ett och ett halvt år kanske.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har vart support innan men vart bannad, jag har lärt mig av mitt misstag och har tänkt över hur man ska vara som staff/Trainee.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning
/sqlban id anledning
/sqlunban id
/revive id
/dv
/toggleid
/togglename
/skin id
/noclip
/sqloffline id
/tpm
/bring
/goto
/freeze
/setjob id
/sqlsearch
/spec
/svban id anledning

Eftersom jag har vart staff innan, kan jag de mesta av kommandona.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ag är en öppen person, gillar att snacka med folk och göra folk glada. Jag kan alltid se det bästa i folk och bemöter alla med god ton. Jag kan hantera stress väldigt bra vilket kan vara nödvändigt i vissa staff-situationer. Jag är 100% redo att ge Trainee/Staff en ny chans.

Tillbaka