Accepterad Alve.. | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alve..

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198945882870/

Ditt Hex-ID: 11000013abf52f6

Vad är din discord tagg? Hasse Ravelli#4769

Vem var det som bannade dig? Flame#1234

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Flame. Återstår: 14 dagar 22 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag snodde en bil framför ägarens ögon, Men jag trodde det var okej eftersom det ej var någon mer än han i närheten och att jag hade mask på mig så då snodde jag hans bil, men tydligen gjilldes det som suntförnufft fast jag tänkte på samma gång jag gjorde det att detdär hade kunnat hända IRL, men jag har nu lärt mig att det inte är okej och det ska absolut inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var mitt uppe i ett snutjag och min cross hade börjat ryka och då ser jag en lambo vid ett avskilt ställe och ingen satt i den men det var en person som var i närhetena men eftersom jag hade polisen efter mig så valde jag att ta första bästa fordonet jag såg och cirka 10 sekunder efter jag åkt iväg med den blir jag då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle faktiskt säga att den var felaktig eftersom jag var mitt uppe i ett snut jag och jag hade en anledning att sno den eftersom jag inte ville åka fast så det var därför jag valde att sno bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ny ganska så jag råkade prata lite ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat istället för att sno bilen hade jag kunnat sprungit och gömt mig från snuten istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har väll kanske lärt mig att man ej ska sno någons bil när ägaren är i närheten även fast man har en anledning och det var för att jag var jagad av snuten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka