Nekad alvar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alvar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Ultrabrallor#1954

Vad är ditt namn i verkligheten? alvar

Vad är ditt discord namn? Ultrabrallor#1954

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Muhammed Sahid och han växte upp i israel. hans familj flydde till Sverige när han var fem
När han var liten så blev han mobbad i skolan bara för han kom från ett annat land. När han växte upp så ville han först bli sjukvårdspersonal men sen bestämde han sig för att bli polis men även det blev han mobbad och retad för i skolan. en dag när muhammed skulle gå till skolan så hittade han en skadad man! han bestämde snabbt att han skulle ringa 112(nödnumret) han ringde och berättade att han hittad en skadad man ambulansen kom och tog med mannen! det visade sig att mannen hade en hund som var mycket sjuk muhammed tog hand om hunden tills mannen kom ut från sjukhuset . när Muhammed Sahid fyllde 15 så försökte han ta klass A körkort men han lyckades inte med det eftersom hans familj var otroligt fattiga så kunde han inte betal för körkortet och år 2021 flyttade han till unives stor stad med hopp att han kunde bli något stort en dag. han har alltid drömt att jobba på mekonomen och det e därför han flyttade till unives storstad! muhammeds drömjobb är att jobba på mekonomen och kommer fortsätta försöka nå den drömmen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gå på en ny nivå på servern och få jobb och lära känna folk lättare plus så kommer jag sitta i discord servern när jag är online för att hjälpa andra och prata med folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dem har ett bra community, har gjort världen så det är som en riktig stad och det är många som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag kollar på streams och det är ju den största servern i sverige plus mina vänner tipsa mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli igen känd få jobb på något där jag hjälper andra för då mår jag själv bättre. Jag vill få många vänner och bidra till ett bra community.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en fru och många vänner och att när folk tänker på min karraktär tänker dem posetivt om den alltså att min karraktär är trevlig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu inte för jag har fastnat för Unive för det är så roligt och skulle bara spela mer om jag får medlemskap. Men innan spelade jag på andra servrar som .t.ex. Alive och afterlife men sen jag testa unive har jag bara spelat här

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Tillbaka