Nekad Alvar. | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvar.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? Alvar#1651

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Jag skriver denna ansökan för att uttrycka mitt intresse av att bli en del av er organisation som en spelare i ett kriminellt nätverk. Jag är en person som är passionerad om bilar och det kriminella livet, och jag tror att jag kan vara en värdefull tillgång för er organisation.

Jag har alltid haft en passion för bilar och motorsport. Jag har en djup förståelse för hur bilar fungerar och har alltid varit intresserad av att modifera och anpassa dem för att öka deras prestanda. Jag har också en imponerande samling av snabba bilar som jag använder för att tävla i olaglig street racing.

Jag är också intresserad av det kriminella livet och de spänning och utmaningar som det kan erbjuda. Jag har varit involverad i olika kriminella aktiviteter som bedrägeri och stölder. Jag har lärt mig att ta risker och vara smart nog för att undvika att bli upptäckt av polisen.

Jag tror att jag kan vara en värdefull tillgång för er organisation. Med min kunskap om bilar och min erfarenhet av det kriminella livet kan jag hjälpa till med olika uppdrag, inklusive transporter av stöldgods eller genomförande av snabba flykter från brottsplatser.

Jag har haft en uppväxt där jag dessutom bråkade mycket och gjorde saker jag inte borde gjort.

Min karaktär gillar även att spela olika spel. Han brukar spela med sina kompisar när dom har tid. Dom spelar oftast csgo och fivem. Dom har spelat sen dom gick i skolan och brukade alltid spela efter skolan när dom va små.

Dom gillar att hänga med varandra utomhus och göra dumma saker. Dom hamnar ofta i trubbel med securitas,polisen.
Dom har haft många samtal med soc som gör att de har svårt att hitta jobb. Det är därför dom har valt det kriminella livet så dom tjänar pengar på det sättet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga,seriösa scenarion och riktigt rolig och bra rp. Jag har rpat på denna server innan och det gick otroligt bra ja hade roliga scenarion även fast jag var ganska ny till fivem. Men nu har jag fått mer erfarenhet och vet hur man rpar seriöst och sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är som powergaming 2, Att man spelar för makt och pengar. Om man typ är jagad av polisen och man blir fångad så kan folk t.e.x c logga eller inte ta att dom blev fångade. Eller om man dör i scenario behöver man inte komma o klaga i support att man dog eller göra reports eller som sagt c logga.

Hur hittade du Unive? en kompis bjöd in mig igen men har spelat innan

Nekad, kolla en gång till på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka