Nekad alv3 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alv3

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? alleeswe1337

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbas tofflor och är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? våldsam, otäck och vinnarskalle

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp utan sin pappa och med en mamma som var missbrukare. Hans mamma god av en överdos vilket ledde Alle till den kriminella världen, han började vara ute på gatorna mycket och träffade massa med kriminella personer.Han började ta sig i i rankningen o började bli mer uppskattad. Nu kommer Alle flytta till Unive och fortsätta sin kriminella livsgång

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp men även hög nivå då jag har rpat i 3år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för sin egen vinst utan man ska rpa så de blir roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ibland så ksk man inte rpar på sina skador som man ska göra utan bara säger aj.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Använda sitt fordon som sitt vapen, att man kör på nån med vilje. RDM: Att man slår nån helt utan anledning. FEAR rp, värnar inte om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en positiv person som har rpat i 3 år och har mkt erfarenhet inom de. har även spelat mkt på unive under alla år men har slutat med fivem lite då och då.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka