Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198832945751
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AltUnderCtrl
Vad är din discord tagg? Kevin#6300
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag laggade. åkte bakom en bil och för mej var jag en bit ifrån honom men laggade till och såg sen att han snurrade med bilen så stog han sen o prata om att jag failrpa.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var en felaktig ban på grund av att jag laggade och inte var meningen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det hade jag inte kunnat göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att fixa så jag inte laggar :/
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AltUnderCtrl
Vad är din discord tagg? Kevin#6300
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag laggade. åkte bakom en bil och för mej var jag en bit ifrån honom men laggade till och såg sen att han snurrade med bilen så stog han sen o prata om att jag failrpa.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var en felaktig ban på grund av att jag laggade och inte var meningen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det hade jag inte kunnat göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att fixa så jag inte laggar :/
Har du läst våra regler? Ja