Accepterad ALTONAS | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALTONAS

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? str1eg1 eller så är det kling000000000000

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter granit xhaka som ung har han haft det bra men det ändrades snabbt då hans pappa gick bort och de var som ett skott till hjärtat från att vara den trevliga sonen som ville hjälpa alla, Till att förändras till en person som bara tänker på sina kära och ingen annan och bli otrevlig. Med detta så blir det ochså svårare i skolan för granit och han väljer att hoppa av skolan när han precis börjat 9an och med ingen utbildning så var det tajt om pengar så han och hans mamma var tvunga att sälja sin lägenhet och köpa en mindre i staden unive från där träffa granit nya vänner och redan vid 18 så hadde granit redan blivit placerad högt inom ett gäng som kallas shottaz hans mål med detta är att göra så mycke pengar för att kunna göra sin mamma rik och att bli boss i sitt gäng för att få den respekt som han altid velat ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra rp nivå samt ett super role spel då jag längtat att spela ep då man kollat väldigt mycke på amerikanska rp servrar som t.ex new leaf rp. men ochså en bra rp miljö och med det menar jag att jag ska höja alla som är med mig s rpnivå och göra det så bra jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte hela tiden ska vinna men ochså låta han andra vinna då båda ska ha kul och hitta på roliga scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är då du använder ett fordon som vapen, rdm dödar någon utan något scecnario innan och nlr new life rule det innebär att om du dör eller blir knockad hårt i ett scecnario så får du inte komma ihåg vad som hände innan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja då jag spelat fivem i 4 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? trevilg grabb

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka