Accepterad ALTONAS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALTONAS

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379704936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001549aec68

Vad är din discord tagg? Labbko/generalen

Vem var det som bannade dig? E34

Bild på banmeddelande: DE331B40-6F21-4DC6-9B86-15F50F09C6BE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså de va rätt att banna mig men staffens agerande var inte giltigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag blev intagen i fängelse och när jag var klar skulle jag dra men då står dom utanför och väntar på mig och istället för att få skit för c logg stog jag stilla och gick ifrån datan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker 50/50 dom hadde redan dödat mig men dom ba fortsätte att hålla på men staffen var väldigt uppkäftig och sa grejer som inte skulle sägas jag fick inte ens förklara min sida och som ni ser så e jag inte problem spelare e grön spelare har inte fått många banns alls och bannsen som jag fick för några år sen var jag liten men aa ialafall så tycker jag att det var rätt att banna mig för de jag sa men ochså att jag förtjänar en andra chans för jag är absolut inte en problem spelare har pratat med mina vänner och dom vill starta gäng om jag blir unbannad så man får hoppas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns så var jag liten men den bannen innan denna var jag fullt förstonddig om att de var fel och jag gjorde inte samma fel igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa faktiskt skulle inte sagt de jag sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att skita i att svär i sup man får ta de nån annan stans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka