Nekad alton | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alton

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alton

Vad är ditt discord namn? alton8_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Herbert kalashnikov

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken, korkad och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Herbert Kalashnikov, en 24-årig man med rötter i östra Europa som nyligen anlänt till staden för att söka nya möjligheter och bygga upp ett bättre liv. Herbert växte upp i tuffa förhållanden där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Efter några år i fel kretsar och med mindre lagöverträdelser bakom sig har han nu bestämt sig för att lämna det livet och satsa på något ärligt. Herbert har ett stort intresse för fordon och motorer, och drömmer om att öppna en egen verkstad där han både kan reparera och modifiera bilar. Han ser potentialen i att bli en del av stadens näringsliv, och vill bygga upp ett rykte som en pålitlig och skicklig mekaniker. På längre sikt vill Herbert även kunna hjälpa andra unga som tappat riktning, genom att erbjuda jobb och vägledning i hans verksamhet. Han är lojal, driven och har ett stort hjärta bskom sin tuffa fasad och är redo att arbeeta hårt för att skapa sig ett nytt namn i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrra med engagerat och seriöst rollspel där jag fokuserar på att skapa intressanta, trovärdiga karaktärer och situationer som utvecklar både mitt eget och andras RP. Jag är lyhörd, flexibel och har lätt för att anpassa mig efter olika scenarion, oavsett om det är vardagligt civilt RP, kriminellt RP eller samarbete med myndigheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska göra det roligt för en själv utan för de andra på servern också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag minns

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vehicle deathmatch, det är när du använder ett fordon som ett vapen genom att till exempel köra på någon. RDM det innebär att man dödar någon utan nån utan ett bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som verkligen brinner för rollspel och har lång erfarenhet av både textbaserat och ljudbaserat RP i olika spel. Jag gillar att skapa djupa och komplexa karaktärer som utvecklas över tid, och jag ser alltid till att hålla mig till karaktärens personlighet och bakgrund för att göra spelet så realistiskt som möjligt. Jag gillar att interagera med andra spelare och skapa dynaamiska berättelser tillsamman, vilket gör att jag ofta tar initiativ till nya scenarion och interaktioner.

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inga loggs. Börja rollspela på servern och ansök igen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka