Accepterad Altino504 | Beslut Överklagan [exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
7
Ditt discord namn: Altino504

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad för typ av beslut gäller det? gorilla, nivå 2 ped,krim,medlem och elitedonation och medlem2025. 14 dagars bann-blev unbannad nästa dag----- fear rp

Vem/vilka tog ? Shadowking och slem

Varför tror du själv att beslutet togs?
Beslutet togs eftersom att jag mild fear rpa samt var orange spelare och därmed blev av med alla mina roller.jag fear rpa när polisen sprang upp och rikta vapen mot mig och jag sprang iväg samt gömde mig bakom en vägg och sköt polisen men hade tid o springa då han såg att jag tog ner mitt vapen och tog upp händerna sen ser jag att min vän har baselbalträ uppe och han fokuserar några sekunder på honom så jag tänker mig att jag har tid o rymma sedan tar jag upp vapnet och skjuter några skott men meningen va o bena o inte döda.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt. Det började exakt såhära jag va i grove street rondellen där det är ett gänghus hängde med några vänner och pratade om att jag ska lämna och gå över till ett annat gäng och då råkade jag missklicka en knapp där mitt vapen kom upp sedan ser jag polisen springa fram till mig jag tar ner vapnet och tar upp händerna sedan börja han prata med en grabb brevid mig då han hade baysballträ och börja rikta några sekunder mot honom så tänkte har chansen o springa iväg sedan när jag är nära en byggnad ser jag honom srpinga efter så hinner inte göra något där förutom o försöka bena men har ett sprayvapen där han dog direkt utav den men hela grejen va att bena honom sedan ger jag upp då jag ser det är massa mer av poliser sedan dödar dom mig då dom trodde jag skulle skjuta dom med eftesom jag hade vapnet uppe och hade redan dödat 1 polis. Tro mig jag bryr inte ens mig om vapnet eller något ville bara berätta att jag ska lämna gänget och gå vidare och efter det stänga av spelet då jag börjar klockan 08 och har skola och klockan va 00:20 typ så mina föräldrar blev arga för de va sent och satt fortfarande framför datorn så tänkte mig låt mig försöka rymma och sedan efter scenariomet är klart så stänger jag av men det blev inte så. Men grov fear rp va de inte eftersom han börja rikta mot en annan grabb i någon sekund o jag börjar springa samt att jag har gorilla och är mycke snabbare än honom. kan förstå att det är lite fear rp och då förtjänar jag en liten bann men inte indragna roller. Jag älskar unive sen dag ett och försöker göra mitt bästa i spelet men som sakt finns vissa människor som tänker bara på mig själv och vill vinna scenario och inte tänker på motpartet men så myceket jag älskar unive så har jag också lagt en viss del på detta spel/server. vill få tillbaka mina roller då jag älskar rpande och har inte dom pengarna o lägga på unive igen. kan förstå att staffen försöker göra sitt bästa o så men förtjänar inte indragna roller. sedan om jag hade tid så hade jag inte ens sprunigt hade inte suttit inne i fängelset heller så länge då jag bara hade vapnet uppe. men hade kort om tid just den tiden så försökte fortfarande rpa men gick inte så bra. Men som sakt kommer inte hända igen men så grovt va det inte men förstår staffen att de ska också va roligt för motpartet och inte att ja väljer o springa men jag försökte göra mitt bästa med så kort tid när jag har två föräldrar som tvingar mig stänga av spelet. Men all kärlek detta va de jag ville säga som sakt grovt grovt va det inte men ni bestämmer och är en jävligt snäll grabb som hjälpar andra. sånna som e nya i stan som gör fel försöker hjälpa dom och har gjort de med massa. Tycker jag är ganska mogen och lär mig av misstagen men förtjänar inte indragna roller då jag spelar detta för en anledning och har donerat massa saker som gorilla,ped alltså 2 gånger, krim och massa importer och förtjänar en chans o få tbx o förbättra mig då jag gjorde litet misstag men grovt som indragen gorilla ped,krim medlem tycker jag inte och hoppas att ni kan förstå mig och ger mig rollerna tillbaks så jag kan komma ingame igen o börja rpa för det är min grej och är jävligt bra på de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: tyvärr inte hann inte ta klipp då jag hade stress samt att jag sa till shadowking och slem att berätta kort då jag behöve stänga av akut eftersom jag har skola och mina föräldrar va tvär arga på mig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja förstår helt o hållet. Blev unbannad men tänker de bäst om en mod/admin eller phillip320 får ta en titt på detta så får dom bestämma men som sakt hoppas ni gör de rätta och kommer respektera de va ni än väljer o neka eller acceptera! Tycker bara att de orättvist att jag får indragna roller och istället inte bara en ban och typ indragen krim och tycker inte man förtjänar indragna roller för mild fear rp då då jag också hade tid o rymma då polisen rikta några sekunder på min vän och då hann jag springa så det va inte de grovasre fear rp

Senast ändrad:
Tillbaka