Nekad Altino504 | Beslut Överklagan [Coldfaith,borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
7
Ditt discord namn: Altino504

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen ped ,gorilla,medlem,krim,medlem2025 och elitedonation.

Vem/vilka tog beslutet? coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? Staffsen alltså borzy trodde att jag blev jagad utav polisen och valde att köra till humane för att skapa ett skott scenario fast det va inte alls så det började exakt med att jag och 2 andra i allians alltså (dtv,södra) får massa prios att de behöver hjälp vi märker ingenting vi ser en i allians skjuta en polis i mc motorcykel o då tänker vi att vi har inget vall än att åka in med resten av alliansen då polisen börja skjuta mot oss i bilen som inte ens hade hoppat ut. Vi kör in vi ser att det är minst 8 bilar utanför som har tunga automat vapen på sig och sitter o riktar SAMT SKJUTER MOT MIG SOM INTE ENS HADE VAPEN JUST DEN SITUTATIONEN. tycker jag förtjänar en chans då jag inte heller hade spelat som krim i nån månad och det va inte jag som blev jagat utav polisen vi fick prio.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag inte skulle få indraget om det bara va typ sunförnuft då jag sköt polisen men brist på social rp vad det inte för när vi va påväg ditt så såg vi en polisbil vi körde brevid honom o Min vän frågade honom vad det är som händer han hade 0 respekt o börja skrika att vi inte ska blanda i oss och det gör vi inte heller vi kör fram och Faktiskt försöker vara sociala med polisen men dom vägrar. till våra grabbar för o fråga vad som händer samt att vi sa att polisen är här skjut inte men det första vi ser är att en grabb skjuter o prickar huvud så han dörr direkt sen ser vi minst 5-8 bilar storma oss så vi behövde åka in o då får jag ett skott där jag blir benad och rpar på skador med /me sen går jag upp plåstrar om och ser ännu en gång att polisen riktar mot mig från ett längre avstånd o då väljer jag och faktiskt skjuta tillbaka då han har redan skjutit mig samt sitter o siktar på mig då har jag jävligt rätt o skjuta tillbaks samt att jag försökte åka därifrån men ingen lyssna och jag kolla ut nån sekund och såg att de va massa poliser som satt o väntade på oss samt tillslut valde jag att bära en död kropp och hoppade in i bilen sedan lyssnar han andra o väljer också att hoppa in vi kör ut SÅ BLIR VI SÖNDER SPREJADE så vi dör direkt sen fortsätter vi med rpande vi får vård sen visar dom bevis då vi inte minns något efter vi hade dött o såvidare vi åker in i fängelset kommer ut o hänger bara sen blir jag tillkallad till support för dom trodde att jag va jagad utav polisen fast det va jag inte då jag va typ den sista som sköt polisen samt att vi folk spam skickade i prio gruppen. Samt tro mig hatar o skjuta mot polisen och att jag försöker alltid hålla mig diskret i allmänna platser då man alltid på nått sätt blir jagad utav polisen eller stoppad sen vill dom söka igenom dig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/maFO4WvmUtXHxrp02?invite=cr-MSxzeUssNDY4MjEzNDc3&v=113 https://medal.tv/games/gta-v/clips/maGgqyIWDCZZecKXT?invite=cr-MSx4WTEsNDY4MjEzNDc3&v=76

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
gått typ 3 veckor nu har lärt mig av misstaget samt att inget sådant har hänt igen förtjänar verkligen inte indraget hoppas du förstår mig coldfaith. har velat lägga in inköp med en polare men tänker alltid på rollerna o blir svårt o lägga vapen inköp utan mina roller om du förstår mig och ville inte ens skapa skott scenario då jag själv hatar o skjuta mot polisen för i slutändan så dör man för de är mycke mer än oss. tro mig e bra rpare ville aldrig detta skulle hända.

Senast ändrad:
Inget felbeslut och då ges inget tbx

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka