- Meddelanden
- 275
- Reaction score
- 7
Berätta vad som hände Jag va i sandy sjukan tog vård sedan hoppar jag in i min bil då ser jag 3 rosa bilar vänta på mig att köra ut samt runt 3-4 lilla bilar med så märkte först inte det. Väljer att åka från sjukan så börja de köra efter mig jag stannar vid sandy flygplats o pratar dom hetsar sönder o massa skit samt att en i dom rosa bilarna hade redan börjat skjuta på mig i sandy så väljer att köra därifrån o försöka tappa dom men blir jävligt svårt eftersom det va typ 1 mot 8 så hade problem tillslut fintade jag typ 4-5 bilar och det var nån bil kvar jag kör till ett ställe där det är bara en väg man kommer alltså inte ut därifrån utan att ta samma väg som du tog i början. Rosa bilen e fortfarande efter mig jag väljer att avlossa några skott för att skrämma bort honom så jag har tid att åka därifrån tills mina grabbar i gänget kommer alltså på prion. efter kör jag och han kommer tillbaks fast jag har redan skottat mot honom. så väljer att försöka puntera honoms däck men minns inte så mycket tror jag fick nått däck sedan ser jag att en bil i mitt gäng har kommit så väljer nu att det är vår tid att få honom då han har minst jagat mig i 20min. när vi är vid en bensinmack så hoppade han ut och skotta han missade och jag väljer att hoppa ut jag benar honom tänker nu det är klart kidnappar så det blir längre scenario så tillkallar William.07 mig till support. Och berättar att jag inte får hoppa in,ut,in,ut hela tiden o skjuta men det visste jag inte heller då alla typ gör så hela krim rpn gör det.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte hoppa in,ut,in,ut o skotta.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag lär mig efter mina misstag.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.