Accepterad Altino504 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814250841/

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad är din discord tagg? altino504

Vem var det som bannade dig? ingen aning stog anticheats

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-03 173634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FAN VET JAG spelar är mitt i ett scenario där vi har fått tag på en som golade ner vårt gäng han va medlem o vi hitta honom SEN NÄR VI SKA PRATA BLIR BANNAD FRÅN INGENSTANMS

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. VI HADE KIDNAPPAD EN GRABB I VÅRT GÄNG SOM HADE GOLAT NER OSS SEN FRÅN INGENSTANS ÅKER JA PÅ^BANN vet ej om de moddare va det än är men nått fel är det fusk har jag aldrig använd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG. har aldrig använd fusk och det kommer aldrig hända då JAG SPELAR FIVEM ROLEPLAY För rpande och inte för o fuska o va bättre än alla

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja kört på folk när jag va ny, brist på social rp där ja sköt direkt utan o prata, råkat ta upp vapen på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? VET EJ::::::::::::::::::::::.............. använder ingen fkn fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka