Nekad Altino504 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814250841

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad är din discord tagg? Altino504

Vem var det som bannade dig? borzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-22 180727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom vi åkte till ett ställe humane tror ja de hette och börja skotta mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det va så runt klockan 14 gick jag med ett gäng ( södra nätverket) sedan löste vi allt sånt om gänget och då åker jag med en grabb och skulle rulla lite sedan skickar dom prio och då markerar han som körde bilen och åkte ditt sedan börja nån skotta mot polisen sen skotta polisen tbx o allt sånt sedan börja jag med skotta i slutändan när massa dog. KAN SÄGA HELT ÄRLIGT JAG VA DEN SISTA SOM SKÖT MOT EN POLIS för tycker det är tråkigt att skotta mot dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. BÅDE OCH brist på social rp äre inte då jag hade inget annat o göra visste inte vägarna och sa faktsitkt till att åka därifrån men ingen ville lyssna så jag stanna tills en polis träffa mig då sköt jag tillbaks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad här i unive några gånger. flera gånger när jag va ny alltså körde på folk visste då inte att de va en regel. 1 gång råkade jag ta upp ett vapen på piren då åkte ja på bann där me 5 dagar. brist på social rp då jag gick ut o sköt någon annan utan att prata med motparten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att kanske testa springa in eller åka därifrån MEN tro mig försökte men gick inte samt tillslut orkade it mer sa till dom kommer åka då lyssna 1 grabb och vi åkte direkt vi åkte ut så va de minst 20 poliser med automat vapen och spraya skiten ur oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig inget sånt kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka