Accepterad Altino504 | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814250841

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad är din discord tagg? Altino504

Vem var det som bannade dig? Adam_king Denna staffen är it ens staff längre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-23 211713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo de va så att de fick info av chefen ig att vi har konflikt med ett annat gäng och de va 2 grabbar i en helt svart bil som satt o åkte runt vårt gäng hus sedan åkte ja fram och fråga de vilket gäng de är med i och då börja de hetsa, jag går ut o riktar vapen men väljer och inte skjuta. staffen som valde att lägga en bann på 10 dagar visste ingenting va ja hade gjort för fel han börja anklaga mig om att jag hade samma namn på dc som steam och det ska man ha enligt era regler sedan tog de cirka 30min o hitta fel ja gjorde såg inte som att han kunde mycke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va i gänghuset o fick reda på av bossen att vi har konflikt me ett gäng

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig de va rätt gjort av mig där ja pratar de hetsar liksom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja flera gånger på olika sätt några gånger när jag va ny o körde på folk samt kidnappad en grabb på meko och riktat polisvapen när jag va ny, fick den av en snubbe för 20k

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? enligt mig gjorde ja rätt där tycker ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka