Accepterad Altino504 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814250841/

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad är din discord tagg? altino504

Vem var det som bannade dig? anticheats

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-26 193034.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning stog anticheats fast jag aldrig har/använd fusk någonsin plus datorn är helt ny omöjligt att jag har använd fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va i mekonomen och kidnappade en grabb o åkte därifrån och fick 3 dagars ban men inte de jag vill fixa men de antichets den staffen sa skicka banöverklaga på antichet-banen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig använder inte fusk - Fivem är ett rollspel och fusk förstör bara allt de är bara tråkigt liksom rpande är allt som gör i själva spelet. är 100% säker ja har inte använd fusk kör unive för en anledning för att utvecklas och rpa och inte använda fusk till så vet inte va felet kan va till att ja fick antichets har hänt mig en gång tidigare men de unbanna mig direkt efter de såg att ja inte har använd fusk någonsin. //// den 3 dagars ban ja fick av Fille kan ni låta va kvar förstår mitt misstag de va it så grovt men förtjänar det. Använder en gammal bild för att antichetsen syns it för mig bara för har en annan ban på 3 dagars så ni vet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger de första va när jag va helt ny då fick ja massa 1 timmes ban och inte visste mycket om reglerna som att använda bilen till att döda folk alltså köra på och en gång när ja köpte en MP5 från en kille när ja va ny och siktade med den i torget. sedan har ja skjutit en grabb i torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? . de antichets alltså misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? . misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka