Accepterad altindibrani | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Altin
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Altin

Gäst
Användarnamn: altindibrani

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/altindibrani01/

Vad är din discord tagg? Altin#1724

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? copbaiting tydligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var absolut felaktig ban, dem blir arga på mig för jag kör snabbt utanför polistationen, och bara för att dem har makt så ska dem börja banna mig o säger att det är copbait. Jag tycker att jag borde fått böter eller något och inte en ban

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja en gång när jag inte kunde reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting jag gjorde inget som borde gett mig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska köra snabbt utanför polisstationen

Har du läst våra regler? Ja

Användarnamn: altindibrani

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/altindibrani01/

Vad är din discord tagg? Altin#1724

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? copbaiting tydligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var absolut felaktig ban, dem blir arga på mig för jag kör snabbt utanför polistationen, och bara för att dem har makt så ska dem börja banna mig o säger att det är copbait. Jag tycker att jag borde fått böter eller något och inte en ban

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja en gång när jag inte kunde reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting jag gjorde inget som borde gett mig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska köra snabbt utanför polisstationen

Har du läst våra regler? Ja
Jag kan ju bara vänta 3 dagar men jag tycker det är väldigt onödigt

Man ska inte köra fort utanför polisstationen det är Sunt Förnuft.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka