altindibrani | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Altin
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Altin

Gäst
Användarnamn: altindibrani

Vad är ditt namn i verkligheten? Altin Dibrani

Vad heter du på discord? Altin Dibrani#1724

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: Från 15:00-00:00
Tisdag: Från 16:00-00:00
Onsdag: Från 16:00-00:00
Torsdag: Från 15:00-00:00
Fredag: Från 14:00-17:30 för jag är oftast ute då till kl 22:00 och sedan efter det tills jag somnar (Somnar vid 02:30)
Lördag: Från 10:00-tills jag somnar (Somnar vid 02:30)
Söndag: Från 10:00-00:00
dessa tider varierar från dag till dag, beroende på hur mycket läxor jag har eller om jag har prov :)

Berätta om dig själv När jag började spela på staden så var jag en väldigt negativ person som blev arg för ingenting och nu efter en lång tid av spelande på staden så är jag väldigt trevlig och snäll, vet alla regler och är en bra person, jag är 15 år gammal från Kosovo, men bor i Skåne, jag spenderar mestadels av min tid att spela och är ute med boysen annars sitter jag bara o gibbar fiveM :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade tagit reports nästan hela tiden för att folk inte ska behöva vänta, jag skulle även ta lite supports och annat. Jag skulle vilja ansöka till att göra flera saker till exempel som att ta wl intervjuer, servervakts intervjuer osv. Jag skulle även sitta och specca folk rätt så mycket för att se så folk inte bryter mot regler. Ifall jag hade blivit staff så skulle jag hålla mig runt polisstationen, bilfirman och centrumgaraget för att det är de ställena jag anser att det händer mest saker där, Till exempel som failrp, suntförnuft och slagsmål. Ifall jag skulle bli staff så skulle jag kunna ge bort hela min rp. För att få andra personer att få en bra rp känsla när de kör på multistaden. Jag vet på ett ungefär hur allt går till som staff, till exempel ifall någon skickar i report vdm eller nåt likande så måste de ha bevis för att jag ska kunna göra något, men jag måste ändå ressa honom.

Jag hade blivit super tacksam ifall jag hade fått denna chans, just nu så är jag servervakt på server och ser alla reports. Jag ser även att det är många av de som skickar reports som inte får någon hjälp. Det är därför jag vill bli staff för att kunna hjälpa alla som skriver reports. Jag ser även hur jobbig alla staffs har det, de får skit hela tiden för att de inte hjälper. Så jag hade tagit reports konstant hela tiden.

Det jag skulle göra mer är att hålla koll hela tiden i Multistadens discord för att jag ska hjälpa så många i discorden, typ ifall de har några frågor eller annat. Jag skulle även hjälpa Philip med det han ber om, jag skulle även ansöka till Jobb ansvarig osv. Jag kollar hela tiden i discorden och de olika forumen. Jag tror jag hade passat bra som staff för jag kan alla regler, och är lite erfaren inom staff rollen.

Jag som staff hade varit väldigt bra och inget ni skulle ångra, Jag som person är väldigt trevlig och svarar fort.

Ifall jag hade blivit staff så hade jag ansökt till flera saker, det jag menar med det är att jag skulle ansöka till wl ansvarig, sv ansvarig, osv. Jag hade då gjort detta för att kunna hjälpa andra personer så de inte behöver vänta så länge. jag tror att jag hade passat som staff för att jag är snabb, trevlig, duktig och kan de flesta reglerna.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började spela lite innan sommarlovet 2020 och sedan spelade jag hela tiden under sommarlovet

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill kunna utveckla staden på ett bra sätt och kunna göra skillnad, sedan så kommer jag alltid finnas för att kunna hjälpa alla som jag kan när jag är in game, i discord och i forumet

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle se till att fler regler följs och att RP nivån höjs. Det skulle jag göra genom att gå på support ärenden och försöka hjälpa så många jag kan som behöver hjälp. Jag hade också försökt hjälpa nya spelare då jag tyckte det var svårt i början av mitt RP:ande och förstod inte varför vissa regler fanns. Nu vet jag att alla regler Multistaden har behövs och skulle vilja förmedla dem till nya spelare. Jag skulle också vilja lära mig att kunna göra multistaden till en bättre plats tekniskt sätt då jag väldigt gärna skulle vilja lära mig om scriptning och liknande. Jag vill påstå att jag är kreativ och ofta kommer med bra idéer. Självklart kan jag skriva dem till staffs även om jag själv inte är staff men det skulle bli enklare att förmedla dem och då skulle jag också bättre kunna förklara varför jag tycker si eller så.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte några tidigare erfarenheter inom staff jobbet. Om servervakt inte gälls som ett staff jobb

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag kan lite staff kommandon eftersom jag är servervakt, sedan kan jag bring och lite andra kommandon

Jag kan tex
/sqlpban är att man permanent bannar någon
/tpm teleporterar till din waypoint
/setjob (ID) (vilket jobb) grade id (1-5) 5 är högsta tex ägare eller boss

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag är en snabb lärare så jag lär mig väldigt snabbt, som tex glosor i skolan kan jag plugga in 10 minuter innan vi har glos förhör och får alla rätt. Jag kan anpassa mig väldigt bra ifrån systemet. Min rp nivå är ganska hög för jag har spelat så länge och har gjort massa fel så har lärt mig av mina misstag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror inte det

Senast ändrat av en moderation:
+Rep tror att du skulle sköta jobbet bra, lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka