Nekad ALS | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad är ditt discord namn? als_1.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter cem puroski hane 26 år gammal och han är från Ryssland han vart en soldat i ryssland och var en proffosinel rysk militär samt att cem puroski har också varit polis i Ryssland men cem puroski gilla inte ryssland så han kom till staden unive för att kunna utbilda sig till andra saker som polis eller vakt men cem puroski är mer intresserad att vara polis och då vill cem puroski ta sin utbildning i staden unive för att kunna visa att han är en del av polis i unive samt att han har en vän som är kriminell och cem vet inte att han finns kvar för att cem har hört att hane död men han fejka sin död men cem vill vara inssatstyrka i staden unive och han vill utbilda sig till de han cem har redan erfarahet inom polisen och insatstyrkan så jag tror att de kommer bli fint för cem puroski

Vad kan du bidra med till serverns RP? med social rp fina och roliga scenariot så båda partner blir glada och har kul och det viktigaste med rp är att man ska ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partner ska ha roligt spelar ingen roll ifall man har vunnit scenariot eller inte och att man ska ha de bra utan några klagomål efter scenariot eller innan scenariot och att man inte ska tänka på att vinna senariot samt att man ska spela för att motpartners ska ha en chans mot varandra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDm att du dödar nåågon helt utan anledning också att fearrp att man ska värna om sitt liv i spelet som irl tillexempel röst efter karaktär att man ska matcha sin karaktär med rösten man rollspelar med

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera serverns innan samt att jag har spelat på unive sen innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter marredinpappa i unive discorden men inte i steam och i vanliga discord måste bli medlem först så ni inte tror att jag har glömt byta namn

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka