Nekad ALS | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? cem

Vad heter du på discord? als_1.

Vad är ditt Hex:ID 11000013f6a96d0

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 7 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger har jag blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en uppgift att kunna /svban id för dom som är lallare samt att dom är en del av helper som hjälper staffsen med olika saker som till exempel dva bilar reviva som man måste ha clipp samt att man ska kunna kicka lallare och svbanna dom och har en uppgift att vara aktiv utan att inte abusa sina perms

Varför vill du bli servervakt på servern? så som sagt jag vill vara servervakt för att kunna göra mitt som som sv göra saker som bör hjälpa staffsen som till exmpel kicka lallare svbanna lallare och dva bilar så inte det är så mycket lag och de är det jag vill vara servervakt som kan också bidra med hjälpandet av staffsen med dom olika saker som jag nämde samt att jag vill vara det för att jag tycker att det är spännade att vara det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när liksom inte svbannar lallare som är dina vänner men du känner dom så du liksom bannar inte dom och att du vägrar ge dom varningar eller kick fast du vet att dom gör fel och abuse är när du anväder dina perms för mycket det menas med att jag tillexmpel revivar mig i scenario och sen kickar mina motståndare för att kunna få en chans att vinna

Nekad.
Anledning: du blev bannad 06-30. du måste vara banfri i 1 månad

Du får ansöka igen 07-30 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka