Inaktuell ALS | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? ALS

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för att jag är kompetet för att kunna bära på medlemskap ansvarig rollen och att de är för att jag vill vara det för att kunna göra mycket medlemskap ansvarig intervju samt att jag vill göra det för att kunna ta in många medlemmar och jag har aldrig varit staff eller medlemskap ansvarig innan så jag vill vara det

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer vara aktiv som medlemskap ansvarig och att kunna ta många intevjuer och läsa medlemskap samt att jag ni ska välja mig för att jag är kompetet och är en bra person som kan ta intervju och läsa medlemskap ansvariga

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta personer med respekt och dubbel cheka personen så att han heter det på forumet och hälsa på personen när man börjar intervju så att personen känner sig trygg

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att dom ska läsa reglerna och att dom ska kunna alla regler när vi medlemskap ansvariga frågar dom frågorna och inte vara bläckad eller bli p bannad inte vara problemspelare samt att vara en grön spelare helst

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att vara aktiv som medlem ha hög rp nivå och är seriös samt ska vara grön spelare och göra så att de blir roligare scenario som tillexmpel långa scenario och roliga

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att kunna ta intervjuer och alltid dubbel checka på medlemskap ansökningarna samt kunna förklara personen med reglerna ha tid med medlemskap ansökningar och ta intervju och inte abusa sina perms

Hur ser din aktivitetet ut? 7 timmar varje dag sen 5 timmar med medlemskap arbete

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Kan man bli Helper i framtiden ifall man e duktigt medlemskap ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka