Accepterad alriz11 | Medlem ansökning [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alriz11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mete

Vad är ditt discord namn? alriz11

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yusuf Amdi och är 25 år gammal, han är uppväxt i Rosengård, Malmö. Yusuf hade det väldigt tufft när han var 9 år gammal eftersom hans föräldrar skilde sig. Pappa var alkoholist och hans mamma jobbade mycket så Yusuf fick knappt se henne. När yusuf blev 14 år så började han jobba för att tjäna pengar och försöka rymma från sin farsa som slår honom väldigt mycket. Yusuf fick sparken på grund av att han alltid försov sig och kom 2 timmar försenad varje dag. Yusuf börjar söka jobb igen, efter 1 vecka så hittar ett jobb hos kebab dudes, han börjar med att städa undan skräpet på borden och städa toaletten, Yusuf tjänar runt 90 kr per månad. Yusufs dröm är att köpa en Audi och träffa sin mamma som lever i Los Angeles, USA. När Yusuf blev 18 år så har han tjänat ihop sig 50 000 kr. Han börjar leta i blocket och hittar en billig audi som kostar 20 tusen kr. Efter några dagar så hittar han en flygbiljett till USA för 5 tusen kronor, han flyger till USA och fick träffa sin mamma efter 10 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och positiv upplevelse för servern samt rpn genom att göra roliga och kreativa scenarion samt så kommer jag även försöka hjälpa nya spelare som kommer till servern så de till exempel inte begår regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är polis och är på ett bank rån som exempel vis så ska jag inte säga nej till deras krav bara för att få fast dem. Det jag måste göra är att lyssna på dem, ställa mot krav och förhandla så dom inte blir arga utan att man låter dem åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex. VDM = Det innebär att du använder ditt fordon som ett vapen för att skada eller döda. Ett annat exempel är COPBAIT = Det innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet, exempelvis är att om du stannar vid ett röd ljus och en polis står där och du kör mot rött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har kört lite och vill ha medlems rollen igen.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka