Nekad Already in use | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Already in use

Medlem
Servervakt
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? 𝓐𝓵𝓮𝔁𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jens walborg 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll hjälpsam och angagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Arbetat som elektiriker dhl chafför och skattjägare som han även är nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med mitt bästa rp i alla scenarion så att det blir så roligt som möjligt. Även försöka få andra att haka på när dom märker att flera går all in men sitt rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta motparten vinna så att det blir så kul som möjligt. man ska inte Tex i en situation där han stulit något skjuta ner alla poliser man ser bara för att man kan. utan kasnke springa så att det blir en rolig jakt till fots för poliserna. samt att köra sitt rp all in.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. METAGAMING. Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer fortsätta bidra med mitt bästa rp hela tiden så att det blir så kul som möjligt. Har varit medlem förut men spelade inte på ett tag sedan blev jag tydligen bortplockad.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka