Inaktuell Alpstig | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alpstig

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Rch2

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag vill vara en större del av Unive och bidra till att göra denna servern till en bättre plats, jag är väldigt snabb och alltid glad, jag bemöter folk alltid glad och känner att om dem blir bemöta på ett glatt sätt så vågen dem dela med sig av mer saker själva och då kommer det underlätta för dem, Jag ansöker även för att göra medlems svaren ännu mer snabba än vad dem redan, redan från dag 1 när jag kom till Unive och tog min medlems intervju blev jag bemöt på ett väldigt trevligt sätt av ett X antal staffs, jag har även blivit bemött på jätte trevliga sätt i Support, donations rummen. Och jag känner nu att jag icke vill bidra till denna server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara väldigt Aktiv varje dag men jag är även väldigt snabb men kommer självklart läsa igenom hela så jag vet att jag inte släpper in lallare, Jag är väldigt trevlig, glad och jag anser att om jag visar mitt positiva jag visar dem det tillbaka och vågar dela med sig av sig själva och det underlättar för båda parter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som sakt jag tycker dem ska bli bemöta på ett trevligt och glatt sätt då jag anser att dem blir mer bekväma och bogar dela med sig av mer och det underlättar i intervjuerna då dem kan utveckla sinna svar vilket gör det lättare för dem själva att bli godkända.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka Aktiviteten då jag anser att desto fler som är aktiva desto snabbare går det och om vi är flera aktiva samtidigt kan vi verkligen jobba som ett team och underlätta för varandra så inte en gör allt jobb själv, jag kommer även vara otroligt snabb för att det ska gå snabbare för dem att komma in och börja rollspela då vissa kanske inte mår så bra hemma tex och bara vill komma in i sin egen värld ett tag för att koppla av och inte tänka på det som händer utanför.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alltid trevlig och glad, Mycket Aktiv, hjälpa till att besvara ansökningar istället för att bara rpa, Och vissa sitt bästa jag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner inte direkt att det är något ansvar jag vill ha mer än det andra det vill säga jag kan ta på mig både Skriftliga och muntliga ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? är aktiv minst 7 Timmar nu under skol veckor men under helger och lov är det betydligt mycket mer än så.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte vad jag kan koma på just nu :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka