Nekad Alphonso Escobar | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alphonso Escobar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tomas/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas Shaba

Vad är ditt discord namn? Tomas.s0167

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alphonso Escobar. Alphonso är en karaktär som är 26 år. Alphonsohar växt upp i kriminilatitet, det har han alltid stört sig på och sätt ner sig på, då han pappa var rikspolischef. Men hans pappa avled tyvärr av hjärtatt<ck och efter det så har alphonsos dröm blivit att ta över pappans position inom poliskåren, Annars är Alphonso även intresserad av bilar, bilmotorer och att mekka med bilmotorer

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer göra så att jag alltid, kommer bidra med en så hög rp nivå som jag kan uppnå. Jag kommer göra så att jag kommer vara aktiv så ofta som det går på helger samt vardagar. Jag har även en känsla av att jag är mogen till att få en whitelist på denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra så att jag kommer bidra med seriös rp och jag kommer alltid, göra så arr jag kommer försöka göra det bästa utav scenarion och förlänga scenarion på bästa möjliga sätt, alltid spela rättvist så båda sidorna har kul tex polis o kriminella. jag har en känsla av att man alltid göra scenarion rättvisa detta tycker jag är jätte viktigt inom rpande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man spelar för att vinna scenarion, men detta är det tråkigaste inom RP, då alla ska känna att man kan vinna scenarion och ha kul när man RP:ar

Hur hittade du Unive? Min kusin tipsade mig, men jag har även kollat lite streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka