Nekad Alphonso | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alphonso

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TrickesterTroll/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:47655870

Vad är din discord tagg? Wtf The Fuck#9965

Vem var det som bannade dig? Abbee

Hur lång tid var din ban? 12 dagar och 23timmmar 59 min, Kvar har jag 9d14t33m

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "tänder äld på piren"-Abbee

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han var uttråkad och bannar för han vill

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lite relations problem inom mitt Rp, fick snacka med en psykolog och blev inlagd på psykiatrin för jag ville starta en brandfest och suppa. Dom släppte mig och jag mötte mina vänner nere vid piren. Vi valde att fortfarande ha festen och vi hämtade bensindunkar. Vi gick ner ifrån Piren till stranden så vi inte elden skulle spridas. En bit ifrån piren startar häller jag bensin men min tändare funkar inte så jag hämtar min bil som skjuter eld när man gasar. Eftersom jag rpade att jag var deppig skiter min karaktär i sin bil han vill bara inte vara deppig.vi testade med en motorcykel först men det gick inte så vi körde på bilen. När bensinen tar eld blir jag bannad i 13 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban, Jag har läst alla reglerna och minns inte att det stod någonstans att man inte fick starta en eld på stranden. Det finns ju fan redan på vissa platser. Jag rpade jätte bra på min situation. Han som bannade kunde inte ge mig något bevis på att man inte får starta eld på stranden nära piren så istället säger han i PM att det är för jag använde en bil och man inte kan göra det i verkligheten vilket är det trögaste jag hört... folk har gjort mycket trögare saker och orimliga projekt än att tända eld på bensin med avgasrör som sprutar eld.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte exakta antalet men, en gång för jag ny och utforskade mappen för ställen med Laddare och det var gängintrång, en annan gång för jag lallade när jag sa en snubbes musik sög och han borde inte spela det på piren, en tredjegång när jag laggade och inte viste man skulle rpa på skaddorna även då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, han som bannade påstår att jag inte får köra en sportig bil på stranden vilket dock känns som ett polisärende och att det är "omöjligt" att starta eld med en bil... vilket är så inkorrekt att det är sorgligt. I Indien kör folk sina sportbilar till öknen och dumpar dom där. Och då inte alla använder sig av en bil för att tända eld skulle dock dom flesta deppiga personerna gjort vad som krävdes för att må bättre, som att starta en brandfest och suppa för att kanske eller kanske inte springa in i elden. Antar att jag kunde rpa att jag skiter i att jag blev sårad och bara behandlat det som ett spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vissa bannar överdrivet mycket utan anledning. Och tar bort mitt medlemskap för dom känner för det. Finns inte mycket att göra mer att göra nu utan medlemskap.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka