Nekad Alphakryll | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alphakryll

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/defenetlynotSmurf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? !Alphakryll#9564

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kevin hammarhajhan är bodde född och uppvuxen mesta dels i stockholm men har bott i malmö en del. han flyttade in i unvie för några veckor sedan. Han är född 2001-01-25 men gillar att rpa på att han är mycket äldre. Han kan hamna i truble ibland men är ganska konflikt rädd. han älskar saab framför allt annat han hade inte tackat nej till en hemma fest med hans
nya alkis kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill inte kalla mig själv för en rp gud men jag kan en och annat jag hoppas också att jag kan biddra med någon sorts av bättre rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att rpa samt gillar jag sätet man rpar på i unive. jag har också kollat en hel del på förnuft berget

Hur hittade du Unive? jag och en kompis hade spelat på fiveM ett tag. men en dag visste vi inte vad vi skulle spela och då sa min kompis vi kan rpa sen kom han på att vi kunde rpa på unive och jag har alltid varit intresserad av fivem roleplay så jag sa ja

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hade gillat att jobba på qpark samt att vara känd som den alla hatar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska vara känd som den glada konstiga gubben som alla hatar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka