Nekad Alphakryll | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alphakryll

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/defenetlynotSmurf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? !Alphakryll#9564

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Hammarhaj och han är 21 år gammal och han har ett stort intresse för Saab. På hans fritid så brukar han vara med kompisar och dricka alkohol. När han vart 16 och började skolan efter sommarlovet började Kevin skolka en hel del för att mecka med sin saab. När han inte hade något att göra så brukade han gå ut med sina äldre och tuffa kompisar och röka och dricka. En dag så såg några han som var bra vänner med hans föräldrar att han rökte och drack de sade till hans föräldrar och fick utegångsförbud. Efter han vart frågad av sina föräldrar varför han hade börjat röka så sade Kevin att han skolkade mycket och han inte hade något att göra. Då sade hans föräldrar att om han gick klart skolan så fick han inte någon utegångsförbud. Efter skolan vart han qpark anställd efter några månader så fick han sparken eftersom han aldrig hade släppt alkoholen. när han blev påkommen att han drack på arbetstid blev chefen arg och han sa att om han inte flyttar härifrån så skulle chefen anmäla han för rattfylleri. Han tänkte länge men han hade inte råd att ta böter så han beslöt sig för att flytta till unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag vill utveckla både min karaktär och mitt rollspel genom att få seriösare jobb och kommer bidra med ett bra RP och många bra och roliga scenarion. Jag kommer inte att spela bara för Makt pengar utan för att skaffa nya vänner. Jag tycker också att Community på Unive är mycket bra. Jag har kommit i flera bra scenarion och Kevin har skaffat sig många nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? relativt hög nivå på rp, mer scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om någon jagar mig och ska t.ex kidnappa mig så låter jag dem kidnappa mig för att skapa ett scenario

Hur hittade du Unive? Tiktok, Youtube, Twitch

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka