alphaganggang
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Ban-referens
DC-9f43b5 — Discord, Permanent
Anledning: Ajöss
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände innan jag blev bannad av Hedgehog så hamnade jag i en skottlossning där jag hoppade ut och avlossade 3 skott och tydligen fick 3 personer som han tyckte var skumt och att jag själv är chockad att jag ens fick någon därefter kidnappade jag någon från Montana 23, efter kidnappningen var jag tvungen och dra, dagen efter såg jag att jag hade fått en tagg av Unive botten som hade skickat där det stod ajöss och ingen riktig anledning såg även att jag blev bannad för fusk när jag skulle gå ig och rollspela med mina polare.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar verkligen inte ansvar för att jag fuskat som han påstår eftersom att det finns bevis på att jag inte fusklar eftersom att ni har manuellt pc checkat och scannat mig ungefär 4 gånger så jag förstår inte hur han kan banna mig för fusk när ni inte ens har hittat något lurt på min dator, var grön alla 4 pc checks.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har väl lärt mig att vara social under scenarion istället för att skjuta de och ha en utvecklad rp som är rolig för båda parter.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en andra chans eftersom att jag har varit bannad i 3 månader och har mognat till sedan dess och kommer ej att bli bannad lika ofta som jag vart förut.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.