Nekad Alphabengan | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alphabengan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? bengan20

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran och han är 60 år gammal. Han är oftast inte så glad på människor eller något annat för att han är rätt så lätt irriterad för att när Göran var mindre så var Görans pappa med i första världskriget och under kriget så blev hans pappa skjuten under kriget. Så efter det ås började han att röka och han hamnade i ett missbruk och han började att ta dåliga beslut i sitt liv för att han mådde dåligt så att han gick med i andravärdskriget för sin far men under det kriget så blev Göran skjuten i benet så att kan han inte riktigt gå. Men han hade en mor men hon gick bort utav sin ålder men efter allt så började Göran att blicka framåt så varje morgon så tar Göran en promenad så går han alltid förbi bilfirman och kollar på samma bil varje gång och tänker att en gång så ska jag åka runt med just den bilen så att Göran vill jobba och ta tag i sitt liv men han kan fortfarande bli sur om man går honom på nerverna men han jobbar på det. Hans intressen är bilar han har alltid haft bilar närmst om hjärtat och Göran han har även andra intressen som Fotboll, Han håller koll på Allsvenskan så han brukar sitta på helgerna med en bärs och kolla fotboll de laget som Göran håller på är IFK Göteborg han har följt IFK hela livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer att bidra med på Unive de är en rolig samt social rp som jag kommer att rollspela så att båda parterna har ett roligt sceario. Samt att jag kommer bidra med folk som e nya som jag själv är på den här serven kan hjälpa med rp då jag har spelat mycket Fivem i mina dagar så jag kan mycket om rollspel så vill dela med mig till andra nya på serven samt visa att man kan ha roligt utan att skotta å bara spela för makt å pengar så vill förmedla att ha en social rp kan även vara roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att tex om jag är en förhandlare i ett butiksrån så ska jag följa deras krav osv för att jag själv inte ska vinna och själv ha kul under de scenariot. De är de motpartens vinst kommer in att jag ska följa deras krav å inte hålla på att pitta å sånt eller tex lägga ut spikmattor om dom inte har sagt något om de. så kortfattat man ska rollspela så att båda parterna kan ha kul å inte bar att du kan vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes de har jag. VDM de betyder att man använder sitt fordon som ett vapen, Meta gaming betyder att du tar saker OOC och du använder dig utan den informationen till din IG karaktär, Copbait de betyder att du åker vid poliser för att få deras uppmärksam het å vill tex få ett snut jag eller liknande, Fearrp de betyder att du ska värna om ditt liv tex om du har är under ett vapen hot så ska du rpa räd å inte vara uppkäftig ller liknande, Suntförnuft de betyder att man ska ha ett logiskt tänkande när du rpar för att få de så värkligt som möjligt, NLR de betyder att du inte ska komma ihåg säker efter du har blivit medvetslös tex om du blev kidnappad å dom gör dig medvetslös så ska du inte komma ihåg något utav de scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag du jag har spelat på servrar innan å har över 2k timmar på Fivem så har en god erfarenhet inom Rp å fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka 2024-09-23. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka