Nekad Alpha79 | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alpha79

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? aipha7039

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Född 1988-05-30 Sandy Shores sjukhus. Jack var grabben som alltid varit avslappnad med det stora intresset för vatten och skog, men ett intresse för bilar kom fort, han var mycket med pappa Jan-Erik i garaget och lärde sig att meka. Jack visste precis vad han skulle göra när han blev äldre, han skulle köra rally och ha en egen mekanikerfirma. 2005 var året som slog Jack som mest, året då Jan-Erik under en tävling tappade styrningen på rallybilen och köra rakt ut för en klippa i Raton Canyon, Sandy Shores. Bilen voltade ner för bergskanten och landade i vattnet, Jan-Erik och Kartläsaren Gustaf Ridderholm omkom i den tragiska olyckan. Han valde att gå Fordonsmekaniska programmet i gymnasiet med inriktning bilmekaniker, vilket han genomförde med utmärkta betyg, han blev även erbjuden ett fast jobb efter studenten på bensinmacken ''centrala'' Sandy, vilket inte kändes helt hemma för Jack, han ville meka med bilar och han ville göra det på sitt sätt, annars fick det vara. Jack hamnade i lumpen på det svenska fastlandet i Boden på I19, vilket gick väldigt bra för Jack, han kunde kommandon, han kunde skjuta och han gillade att vara ute i Naturen. När Jack kom hem efter lumpen så valde han att börja arbeta för sig själv, han började hjälpa kompisar som hade problem med bilar, han började måla på bilarna, han började trimma dom, dock var det alltid ett tomrum med han i garaget, han saknade Far, det tomrummet lever kvar, men han blev väldigt glad när han lillebror Jörgen började visa intresse. Nu jagar Jack drömmen, nu ska familjen få sätta sig på världskartan igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och utvecklade scenarios där alla involverade har det roligt och bra rp. Jag bidrar med lojalitet och om jag ser någon göra något regel brott eller liknande så rapporterar jag in det till staffs. Sen när jag är sjukvårdre ska jag bidra med bra /me rp och se till att den skadade också har det roligt och får bidra till rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna, du ska spela ut ett scenario så det blir så bra som möjligt och det kanske inte innebär att du vinner. Detta kan vara att du blir stannad av polisen att du istället stannar och tar en böter och inte bara åker iväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, några exempel på regler är. Rdm innebär random death match och rdm betyder att du dödar någon utan en speciell anledning till varför du dödar någon. VDM vehicle death match det är när du använder ett fordon för att döda någon. Detta är 2 exempel på regler men jag kan resten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag började köra på multistaden ett tag men blev inte så fast i rpn då jag var icke medlem, jag började spela på unive efter några vänner rekommedera servern och blev sjukvårdare och jobbade som det i ca 1 år, sedan ansökte jag till medlemskaps ansvarig och strax efter till helper vilket jag blev godkänd till.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
missat tagit sin intervju efter 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka