Nekad Alpha79 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alpha79

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? aipha7039

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack Jönsson, 36 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, praktisk, lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jack föddes 1988 i Sandy Shores och växte upp med en passion för natur och bilar. Hans pappa, Jan-Erik, lärde honom meka, och Jack drömde om att köra rally och driva en mekanikerfirma. 2005 förändrades allt när Jan-Erik omkom i en rallyolycka. Trots sorgen gick Jack Fordonsmekaniska programmet och gjorde lumpen på I19. Efteråt började han meka på egen hand, men saknaden efter sin far fanns alltid kvar. Framtidsplaner: Jack vill sätta familjen på världskartan igen genom att förverkliga sin dröm vilket är att bli en framgångsrik rallyförare och starta sin egen mekanikerfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och utvecklade scenarios där alla involverade har det roligt och bra rp. Jag bidrar med lojalitet och om jag ser någon göra något regel brott eller liknande så rapporterar jag in det till staffs. Sen när jag är sjukvårdre ska jag bidra med bra /me rp och se till att den skadade också har det roligt och får bidra till rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna, du ska spela ut ett scenario så det blir så bra som möjligt och det kanske inte innebär att du vinner. Detta kan vara att du blir stannad av polisen att du istället stannar och tar en böter och inte bara åker iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag, har även blivit felaktigt bannad som jag snabbt löst och blivit unbannad. Jag har blivit bannad för jag lallat när jag var ny till rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm innebär random death match och rdm betyder att du dödar någon utan en speciell anledning till varför du dödar någon. VDM vehicle death match det är när du använder ett fordon för att döda någon. Detta är 2 exempel på regler men jag kan resten såklart.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad inte tagit sin interjuv i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka