Nekad Alpha79 | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alpha79

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? aipha7039

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? började för ca 2 år sedan och spelade i ett år ungefär sen tog jag en paus

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har inte varit jätte aktivt på det senaste men när jag var inne och tog en intervju hos sjukvården så verkade det var mycket lall och oseriöst och att många struntade i att göra deras arbete och bara ge luktsalt och det är klart, detta är inte hur det ska vara och folk ska kunna och veta hur man rpar som sjukvårdare. Dock tycker jag inte att det är lika viktigt att kunna alla mediciner och hur man gör allt utan sålänge man kan relativt mycket och kan rpa på det räcker det. Sedan vet jag inte hur det är nu men när jag rpade för länge sedan var det svårt att hålla utbildningar dels för att inte så många ville delta eller att många ville hålla utbildningar så jag ska försöka få upp aktiviteten på det och försöka få folk mer engagerade och vilja jobba och gå på utbildningar etc, och detta hade jag gjort genom att försöka hålla utbildningarna relativt korta och roliga så man inte tröttnar på det och blir mindre engagerad. Sen vet jag inte direkt hur aktiviteten är just nu men jag skulle försöka få upp aktiviteten från nya som man anställer och på folk som tröttnat genom att möjligtvis hålla lite events eller liknande.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dagen efter jag blev medlem ansökte jag till sjukvården och fastnade för sjukvårds rpn då och fortsatte med det i nästan ett år. För mig kvittade det om jag satt i receptionen som man skulle göra innan eller om jag fick åka med någon båda var roliga. Jag tog utbildningar och åkte upp i ranger tills jag tillslut blev bitr chef och det var jag nästan i 6 månader och hade tagit nästan alla utbildningar som fanns då. Jag åkte upp rätt så snabbt inom det administrativa eftersom de tyckte att jag var bra på det så då passade bitr chef bra för mig och de lägre rollerna. Eftersom jag jobbat i ca1 år har jag rpat med en massa personer som jag lärt mig ifrån detta kan vara massa olika chefer och ny anställda som man också lärt sig ifrån.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer rpa när jag kan och detta kan vara ibland inget om jag gör något eller hela dagen, på helgerna hade det ju varit mera och om jag ska göra något så blir det mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka